Dzisiaj jest: Środa, 20 listopada 2019r. Imieniny: Anatola, Edyty, Rafała
Gmina Mełgiew

O Gminie

Dla inwestora

Dla interesanta

Info

Ochrona Danych Osobowych




Proponowany porządek obrad na I sesję Rady Gminy Mełgiew w dniu 22 listopada 2018 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Mełgwi, ul. Partyzancka 2.


  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Wręczenie radnym i wójtowi gminy zaświadczeń o wyborze przez Przewodniczącą Gminnej Komisji Wyborczej.
  3. Złożenie ślubowania przez radnych według treści określonej w art.23a ust.1 ustawy o samorządzie gminnym.
  4. Złożenie ślubowania przez wójta według treści określonej w art.29a ust.1 ustawy o samorządzie gminnym.
  5. Wybór przewodniczącego rady:
  • a) zgłaszanie kandydatów na funkcję Przewodniczącego Rady Gminy,
  • b) powołanie Komisji Skrutacyjnej,
  • c) przyjęcie regulaminu wyboru Przewodniczącego Rady Gminy,
  • d) prezentacja kandydatów.
  • e) podjęcie uchwały stwierdzającej wybór.
  1. Przejęcie przez Przewodniczącego Rady Gminy obowiązków prowadzenia sesji od Radnego Seniora.
  2. Wybór Wiceprzewodniczących Rady.
  • a) zgłaszanie kandydatów,
  • b) powołania Komisji Skrutacyjnej,
  • c) przyjęcie Regulaminu wyboru Wiceprzewodniczących,
  • d) prezentacja kandydatów,
  • e) przeprowadzenie głosowania,
  • f) podjęcie uchwały stwierdzającej wybór.
  1. Wolne wnioski.
  2. Zakończenie obrad.

 

Z upoważnienia Komisarza Wyborczego

Wójt Gminy

Ryszard Podlodowski



stopka
aktulanosci wladze rada komisje referaty biblioteka ops gok galeria kontakt Net line s.c. sms melgiew_facebook youtube youtube
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.