W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 1931) od dnia 3 listopada 2020 r. do odwołania Urząd Gminy Mełgiew przechodzi w tryb pracy zdalnej.Zachowane zostaną formy kontaktu interesantów z Urzędem Gminy :
- Korespondencyjny, pocztą tradycyjna na adres: Urząd Gminy Mełgiew, ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew. Dokumenty można zostawić także w skrzynce podawczej znajdującej się na parterze Urzędu.
- Kontakt z mailowy z Urzędem Gminy Mełgiew: e-mail: melgiew@melgiew.pl
- Poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na adres ePUAP: /urzadgminymelgiew/skrytka
- Ewidencja ludności i Urząd Stanu Cywilnego czynne w godzinach pracy urzędu i będą obsługiwały interesantów w szczególnie istotnych sprawach tj. rejestracja urodzenia, małżeństwa, sporządzenie aktu zgonu, wydanie dowodu osobistego. Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie wizyty pod nr tel.: Ewidencja Ludności: (81) 460-57-14, USC: (81) 460-57-15.
- W przypadku konieczności osobistej wizyty w urzędzie zaleca się wcześniejsze telefoniczne umówienie spotkania pod numerami telefonu: (81) 460-57-01.
- W przypadku konieczności obsługi osobistej w Urzędzie Gminy Mełgiew prosimy o zachowanie zasad bezpieczeństwa, noszenie maseczek, dezynfekcje rąk i utrzymywanie dystansu społecznego.
Jednocześnie zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie posiadają, mogą założyć konto elektronicznie i potwierdzić je przy pomocy bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Poprzez profil zaufany można składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.