Uprzejmie informujemy o terminach dyżuru doradców w siedzibie Urzędu Gminy Mełgiew, parter, pokój 001 (biuro podawcze)Pracownik PZDR w Piaskach
- od dnia 11.05.2021 r. (każdy wtorek) w godz. 7:30 – 15:00.
Pracownik ARIMR
- od dnia 13.05.2021 r. (każdy czwartek) w godz. 8:00 – 15:00.
W 2021 roku nie ma możliwości złożenia uproszczonego oświadczenia zastępującego wniosek o przyznanie płatności. Wniosek składa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus.Aplikacja ta udostępniona jest na stronie internetowej Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR): www.arimr.gov.plProducenci rolni, którzy nie posiadają komputera lub obawiają się, że sami sobie nie poradzą z wypełnieniem e-wniosku, mogą liczyć na doradców.Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej pomocy.Ważna informacja o zmianie terminu składania wniosków o dopłaty bezpośrednie w 2021 r. Podstawowy termin na złożenie wniosków o dopłaty bezpośrednie został wydłużony do 17 czerwca 2021 r.