Witamy na stronie Gminy Mełgiew!

INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

Informujemy,  iż rozpoczął się nabór wniosków na bezpłatny odbiór i utylizację azbestu na terenie gminy Mełgiew. Mieszkańcy,  którzy złożyli wniosek o utylizacje wyrobów zawierających azbest w 2022 r., powinni zaktualizować przedmiotowy dokument w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.06.2024 r. (poniedziałek). Osoby zainteresowane odbiorem azbestu ze swojej nieruchomości mają możliwość złożenia wniosku od dnia 25.06.2024 r. do 28.06.2024 r.

Wnioski będą rozpatrywane wg kolejności złożenia, do czasu wyczerpania środków przeznaczonych na realizację usługi „Odbiór, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z terenu gminy Mełgiew w 2024 r.”

Wypełnione wnioski należy złożyć:

– osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Mełgiew przy ul. Partyzancka 2 w godzinach pracy Urzędu tj. pn.: 9:00-17:00, wt-pt.: 7:15-15:15
– za pomocą aplikacji e-PUAP.

Wyroby zawierające azbest należy odpowiednio przygotować do odbioru tzn. ułożyć na palecie i ofoliować.

Usługa będzie realizowana przez firmę PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „WAGRA” Wacław Ostrowski. Termin realizacji zadania do dnia 31.10.2024 r.

Wnioski do pobrania:

Poprzedni wpis SESJA RADY GMINY MEŁGIEW 26.06.2024

realizacja: ibif.pl

Skip to content